A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, amely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt. Ahogy a DOBISTRO is.

A modern informatikai megoldásoknak köszönhetően a GLS-sel való együttműködés egyszerű, biztonságos és kényelmes. Csomagodat gyorsan és megbízhatóan kézbesíti, pontosan úgy, ahogy Te is meg szeretnéd kapni.

A GLS úgy építette fel rendszerét, beleértve a depókat és hálózati struktúrát, az informatikai rendszereket, a folyamatok nyomon követését és ellenőrzését, hogy a megbízható csomagfeladást biztosítsa.

Melyek a GLS szolgáltatásának fő előnyei számodra?

  • A feladást követő munkanapon kézbesítik a csomagodat
  • Kényelmesen, otthonodban veheted át a megrendelt termékeket
  • A szállítás előtti napon értesítést kapsz a csomagról és a kiszállítás reggelén tájékoztatunk a kézbesítés várható 3 órás időintervallumáról
  • Folyamatosan nyomon követheted a csomagodat akár a GLS honlapján itt, akár a GLS Mobile App alkalmazás segítségével, hiszen az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető: csak add meg a csomagszámot
    Az alkalmazás iPhone, Androidos és Windows telefonokra is elérhető, mindhárom áruházból ingyenesen letölthető itt:
    Apple App Store
    Google Play Store
    Windows Store

Hogyan veheted igénybe a szolgáltatást?

Rendeld meg a DOGBISTRO webáruházban online a terméket és válassz GLS házhozszállítást!

Mikor kapod meg a csomagot?

A DOGBISTRO webáruházban leadott megrendelést feldolgozzuk, elkészítjük a csomagot, amelyet átadunk a megrendeléskor megadott az elérhetőségeiddel GLS-nek, aki Magyarországon minden városban és településen a csomagokat a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (08.00-17.00) kézbesíti.

Mivel a prémium termékekhez a legjobb szolgáltatás jár,

így annak érdekében, hogy kényelmesen átvehesd a csomagot, két premium szolgáltatást is megrendelünk Neked:

1. SMSService – SMS szerviz

Kapsz egy SMS értesítőt, amelyben a csomag feladásának napján tájékoztatunk arról, hogy a következő munkanapon a csomagod kézbesítésre kerül. Az üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát és az esetleges utánvét összegét. Az SMS végén találod majd a címzetteknek fenntartott GLS Hungary ügyfélszolgálat telefonszámát, ha bármilyen gondod adódna.

2. PreadviceService – Előértesítés

A GLS Hungary a kézbesítés napján a reggeli órákban SMS-ben tájékoztat a csomag várható érkezéséről. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy három órás intervallumban (pl.: 8.00-11.00 óra) és a GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat, valamint a futár telefonszámát, így közvetlenül is egyeztethetsz a kiszállítással kapcsolatban.

Tudnivalók a csomagátvételről

Ideális esetben a csomagot személyesen Neked kézbesítik. Aláírásoddal igazolod az átvételt és megkapod a csomagot. Esetleg a Te nevedben az egyik családtag veszi át a küldeményt.

Ha senki sincs otthon a GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra is kézbesíteni.

Amikor a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

Hogyan fizethetsz?

A megrendelt csomagot több módon is kifizetheted. Ha a megrendeléskor fizettél előre utalással vagy bankkártyával, a csomag átvételekor nincs fizetni valód.

Ha utánvétes fizetést választottál a megrendelt termékek és a szállítás árát a csomag átvételekor a futárnak kell fizetned készpénzben forintban vagy bankkártyás fizetéssel.

Probléma esetén kihez fordulhatsz?

Ha olyan információra van szükséged, ami nem elérhető a honlapon, a GLS ügyfélszolgálata a rendelkezésedre áll.

Általános kérdésben vagy egy konkrét üggyel kapcsolatban telefonos elérhetőségen vagy e-mailen is kapcsolatot tudsz teremteni a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálattal munkanapokon 7.00-20.00 óráig:

Telefonszám: +36 1 802 0265

Mobil: +36 20 890 0660

E-mail: info@gls-hungary.com

A GLS-nél a kár és elvesztési arány rendkívül alacsony, mert a GLS nagy hangsúlyt fektet a biztonságra.

Ha ennek ellenére nem vagy elégedett a szolgáltatással, kérjük, tájékoztass bennünket is a dogbistro@dogbistro.hu címen erről, mert mi is azon dolgozunk, hogy Te a legjobbat kapd.

További információ

www.gls-group.eu/HU/hu

Azért választottuk, mert a GLS

  • Fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást – ThinkSocial: A ma és a holnap embereiért
  • Elkötelezte magát a környezetvédelem, az erőforrások felelős gazdálkodása és a károsanyag-kibocsátás csökkentése mellett – ThinkGreen: Tettekkel a környezetért
  • Rugalmas, mindig megtalálja a megfelelő megoldást. – Szakértelem és tanácsadás Európa-szerte
  • Folyamatosan fejleszti szolgáltatásai színvonalát, egyéni igényekre szabott szolgáltatásokat alakít ki